Click Click

Monday, May 21, 2012

Irfan's at 18 Months

kalau dia tido, mcm goodboy sangatttt..
Happy 18 Months birthday IRfan!
hehehehehe..
And mama certified to Master in BF ye tak?
hihihi..alhamdulillah..
Will continue insyaallah until 2 yrs old.

Budak kicik 18 bulan ni dh byk akai.
Macam2 aksi dia.
Paling menusuk kalbu bila suruh smile or senyum..melebarkan senyuman sampai nampak gigi 8 batang..aduhai...cairrrr!
Kdg2 rasa macam nk telan balik bagi masuk balik dlm perut...hahaha

Aktiviti kat rumah ialah memunggah.
Panjat armrest sofa dan terjun aksi bebas..yg boleh buat jantung mama rasa nk pecah..(but actually bila dh biasa sgt tgk aksi2 ni..mama and abah je sediakan alas je incase terjatuh. Nk panjat... panjatla nak oiiii..)

Panjat kerusi meja makan utk capai benda2 atas meja..adeh... ini bukan pencapaian yg membanggakan tau tak Irfan oii.. bahaya!

Favourite snack dia adalah biskut masin. Alaa..biskut masin yg kita cicah kopi tu. Suka sangat.

jari jemari yg dh tak montok

Mula2 kita ratah cornflakes
pastu kita minum fresh milk.. do not worry, the cornflakes and the susu will campur in his tummy! hahahha
Ini budak agak pelik sikit sbb dia macam tak berapa suka makan benda manis.
Kalau makan biskut masin munchys tu boleh 2 paket (8 keping) tapi kalau bagi biskut tiger tu sekeping dua je kot yg dia makan.
Suap chocolate pun sikit je dia makan.. cam rasa je.
Takpe, mama boleh tolong abeskan...

Mari tolong kacau mama.
Bak kata cikdya, mama malas kemas rumah.
Mmg pun sbb nnti sepah balik!
Hehehe.. rak buku tu kemasnya adalah seminit 2..pastu satu2 buku di tarik keluar and dibuat tempat pijak..tak ke hangin mak si Irfan ni.
Takpe takpe..anak aku. So masih ada kesabaran utk mendidik. Hahahha

2 comments:

  1. kenkdg dgn keletah comel diaorg tu buat kita rasa nak sumbat masuk perut balik kan..xnak bg diaorg besor..:)....hahahah

    ReplyDelete
  2. tula... sedar2 dh nk masuk 2 tahun.. next year 3 tahun..

    ReplyDelete

Cari cari